Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Na prosbe jednego z pokoju:czy ktos nie jezdzi jutro na swoim karnecie i moglby go wypozyczyc dla jedenego znajomego ekipy AllInclusive??Odplatne wodka albo 10e #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4876

  2. Jutro zajecia SKI, SNB grupa zaawansowana o godz. 10:00, druga poczatkujaca o godz. 12:15 - na Wasza prosbe rowniez przedluzamy termin gry terenowej - do czw :) #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4874

  3. Gotowi na imprezzzzke? :) Widzimy sie o 21.30 przy autokarze, nie mozna tam wnosic swojego alko wiec wypijcie co macie wczesniej :) mozna jeszcze dolaczyc! #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4873

  4. Potwierdzajcie swoja obecnosc smsem (nr pokoju i ilosc osob) na numer Gosi jeszcze dzisiaj wieczorem,jutro w autokarze zbierzemy kase :) #gocrazy #havefun #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4868

  5. Jutro wieczorem planowany wyjazd do Andalo na impreze, koszt wyjazdu 5 euro,w tym duze piwo na start i transport. Mozna tam rowniez zjesc pyszna pizze (od 5 e) #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4867

  6. Nie czekamy na spoznialskich :) nie zapomnijcie kremu UV-jutro ma byc #lampa Osoby ktore zrobily zadania z gry terenowej zapraszamy do pokoju nr 9 w Stefanine #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4866

  7. Dzisiaj czas odpoczynku przed jutrzejszy wypadem do Madonny-wyjazd o 6.45. Prosze zabrac buty na zmiane, nie ma mozliwosci wejscia do autokaru w butach SKI. #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4865

  8. 7. grupowe zdjecie pieknych widokow. Do boju! Tutaj wygrywa kreatywnosc! VOUCHER juz czeka :) #tylkozwyciestwo #paganella #ST #graterenowa #powodzenia #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4862

  9. 3. kreatywne zdjecie z Panem wyciagowym :) 4. buziak od wloskiego instruktora-rki (zdjecie) 5. video dowolnego triku na stoku 6. kamasutra na stoku (zdjecie) #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4861

  10. Buongiorno! Ryszamy z #graterenowa zadania: 1. inne wykorzystanie SKI,SNB niz jazda na stoku (zdjecie) 2. nauczyc Wlocha czegos po polsku (video) #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4859

  11. Ruszamy z #graterenowa, do wykonania jest kilka zadan a wygrany zgarnia vouvher znizkowy 100 zl na osobe (max. 4 os. grupa), wygrywa kreatywnosc! do dziela! #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4858

  12. Szkolenie SKI, SNB grupy poczatkujace godz. 10.00 a grupy druga o godz. 12:15. Widzimy sie na miejscu ostatniej rozgrzewki! #kadraST #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4857

  13. Ciao! Dzisiaj wieczorem #chillout Od godz. 19:00 - obchod, spiszcie na kartce ewentualne problemy odnosnie pokoi. Do zobaczenia! #piona #molveno #kadra #ST #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4855

  14. Bongiorno! Zalozylem dla nas grupe na FB pod nazwa ;Molveno #PozdroST; dodawajcie sie do grupy, wrzucajcie fotki, filmiki itp. Ja raz jeszcze dziekuje za wyjazd #pawelzakrzewski #wlochy #studenttravel @4854

  15. Jedziemy pierwszym Skibusem na stok o 8:30 na rozgrzewke,nie zapomnijcie skipasow oraz kremu z filtrem UV.Zajecia SKI,SNB po rozgrzewce! milego wieczoru! piona! #malgorzatakowalewska #wlochy #studenttravel @4852